Úřad pro civilní letectví

 Ředitel/ka sekce pro správu a veřejnost

Pozice Ředitel/ka sekce pro správu a veřejnost měla za rok 2024 celkový hrubý příjem 1 490 768 Kč.

Přepočteno na průměrný měsíční základní plat šlo o 96 231 Kč měsíčně a průměrnou měsíční odměnu 28 000 Kč.

Odměny a osobní ohodnocení ve výši 336 000 Kč tvoří 22,5 %% celkové výše příjmu.

Detailní informace

Hrubý měsíční plat (přepočtený na plný úvazek) včetně odměn 124 231
Nefinanční bonus
Roční hrubý plat 1 154 768
Roční hrubé odměny 336 000
Úvazek 1,00
Počet odpracovaných měsíců 12
Je ředitelskou pozicí Ne
Poznámka k platu Organizační zajištění přesunu DESÚ (příprava podkladů ke spisové rozluce, koordinace stěhování, půjčení vybavení, přesun pošty, vozidla, apod.) Implementace organizačních změn na ÚCL účinných od 1. ledna 2024 – dohled nad provedením systémových a provozních změn, revize části aktů řízení, zdůvodnění systemizace v části týkající se SSV, zajištění přesunu některých agend mezi jednotlivými syst. místy. Implementace hromadné konverzní pošty v agendě ověřování spolehlivosti, optimalizace procesů v rámci kritického období 2Q2024, návrh přechodného období platnosti dokladů OS. Veřejné zakázky – a) nabíjecí stanice – průzkum trhu, konzultace s dodavateli, MD, LKPR coby vlastníkem pozemku, b) výměna oken (zpracování dokumentace vč. smlouvy), c) hromadná konverzní pošta, d) další koordinace postupu v oblasti IS ÚCL (investiční záměr, zdůvodnění, koordinace postupu s dotčenými subjekty, příprava smluv).Organizace školení v oblasti umělé inteligence a první pomoci. Zajištění fungování agend SSV výkonem činností, které jinak spadají do působností rolí, které dlouhodobě nejsou obsazeny – vystavování dokladů OS, vyhotovování právních rešerší a poskytování konzultací, zpracování odůvodnění navýšení rozpočtu, vyhotovení a zdůvodnění všech odeslaných investičních záměrů, účast na výběrových řízeních, tvorba otázek k VŘ, komunikace s uchazeči o zaměstnání. ; Zavedení elektronického systému podávání žádostí o dovolené a indispoziční volno, testování systému a řešení provozních problémů a nastavení s dopadem na úspory administrativy při zajištění chodu úřadu; Koordinace jednacího řízení bez uveřejnění ohledně nadlimitní veřejné zakázky na pořízení zdrojových kódů k IS ÚCL, zpracování a příprava podkladů k VZ, a navzdory dlouhodobému neobsazení potřebných míst zajištění průběhu všech plánovaných investičních akcí (SISEL, Notia – modul letecký rejstřík a examinátoři, pořízení osobního vozidla, oprava oken, nástroj pro přezkušování examinátorů); Náborová kampaň ÚCL směřující k obsazení téměř všech volných míst v sekci (oslovení VŠ, SŠ, organizací zajišťujících zaměstnání osob se zdravotním znevýhodněním, nábor skrz sociální síť Linkedin, propagace ÚCL na jobs.cz); Rozšíření benefitů ÚCL o slevy na kulturní a divadelní akce a představení, organizace setkání zaměstnanců, organizace setkání k výměně informací při využití AI v ÚCL; Optimalizace procesu ověřování spolehlivosti – dokončení nastavení hromadných žádostí na PČR a ulehčení zpracování žádostí na straně PČR a ÚCL, odesílání dokladů na e-maily žadatelů.